A Very Good Week

Hello alien! Im back! Hahahaah lama kot tak update kahkah almost 3 weeks lama what. Heehehehe sorry ah busy kay :p (( BUSY CELAH )) So hm midterm exam just around the corner and guess what aku tk cover apa apa lagi f4 punya hahahahaha okay im fabulous!! ((Well I AM so dead))

Isnin
Harini hmm hmm nik baik. Hahahahahha baik lah sangat en. Dia share cloud 9 uweh sayang nikki minaj plus plus, k mari muntah ramai ramai ofkoz lah not siapa nak sayang minaj ni dia lah manusia paling annoying dalam kelas selepas Faiz. ((Faiz you should be proud okay youre still the most annoying people in the class)) K petang lepak je rumah wa dgn Mimi Frah Eya. Makan bagai. Seronok gila hai makan dengan tomyam nya, daging cincang, kek nya hahahahaha lawak jep. Lpas tu kiteorg basuh motor. Haha dah la tgh hujan, basuh motor pulak. Well we're cool liddat. Dua jembalang tu siap nyanyi nari gentleman lagi hahahaha. Oh ya bobo thanks for the emon! Ngee.

Selasa
Colouring with Acap Faiz and Mimi. Hahahaha weh mcm sia lah! Aktiviti ntuk kelas kiteorg ni memang tak boleh bosan nk mampus lagi ke cemana? Eee jangan cam cam, aku mewarna pun stress sampai Acap cakap 'Kau ni merungut je. Cuba lah colour je' Hahha setepek kena. Acap gila vavi punya racist! Sampai colour part keling dia membebel mcm mak nenek hahahaa. Pastu kiteorg ktuk hana hahaha ((tkda ah kutuk mana sebenarnya)) Dah stress colour, aku sambung buat essay bi tau. Mintak Acap Jeffry tolong , dua dua taknak tolong and they kept saying 'Kau kan gempak bi' 'weh apsal lak nak tlong kau, kau kan intan payung teacher' and bila aku marah ckp 'takpayah nk payung sangat ah' then diorg balas balik 'haha k intan'. Bangang weh sumpah annoyed -.- Kedekut dua org ni padahal dua dua bi gempak nak mamp. Haa lpas rehat sepatutnya belajar en but kiteorg cm still hari akademik punya xtvt. Buku scrap!! Best lah yg ni best. Coz I thought berapa kerat je buat but actually satu kelas buat tahu sebenarnya. Time kutip buku scrap tu usha diorg punya pergh stiap group lawa lawa je. ((I never knew that I have like uhm creative classmates??)) So kesimpulannya hrini belajar maths je. Puasa hrini. Nik kuat nganjing. Bye.


Rabu
Explorace!!!! Me Farah Nida Mimi Hana satu group and kiteorg memg plan pakai baju Rusyd. Hhaa okay so first checkpoint kiteorg Ampunkan Dosaku which is dekat surau. Test first ni kiteorg kena baca colour tp tulisan lain. Hahah mesti tak faham kan? Mcm ni

                                                         BIRU   KUNING   MERAH   PUTIH

Haa clear en mcm mana? Kiteorg hilang 1 point kat sini sbb aku lembab! Omg so sorry guys pagi pagi cmni otak memg slow tahap cipan. So yeah ampunkan saya yg otak slow ni. Lpas tu next test kena teka asl 5ml 3ml 4ml apa bagai tah cm bangang tapi kiteorg tk dpt so penalti kena makan bawang, peria, bunga cengkih dgn roti dlm dia ada rumpai laut cili padi etc. Hahaha seronok en? -__- Hana dgn Mimi ah paling ksian makan bawang satu ulas hahaha apak dia. K pastu dengan mulut masing masing mcm haram bau dia, dapat clue next dekat pss. Yg ni senang. Tutup mata then raba barang dalam kotak. Then list apa ada. Simple. Kat sini kiteorg full markah tk salah. Then bilik stor. Kena lukis Wahieda. Kena warna sekali. Masa 3 minit. Hahahhaha comel pe farah lukis (haktui) Dapat 8 markah. Okay la. Pastu kantin. Kena buat piramid makanan bagai hahaha sakai dol pastu kena kira bmi segala. Last checkpoint. Kena asingkan kacang kacang. Tak sempat habiskan lagi so kena minum telur+kicap+garam. Aku dpt bawah bawah phew gentle memula rasa sedap pastu rasa masin gila babi. Sakit tekak rasa. K then kena ikat kaki dgn tali rafia jalan pegi tempat memula start. Kiteorg gelabah gila, spatutnya hisyam ikatkan ni semua ikat sendiri. Cool. Kiteorg group second kot sampai xoxo hahahaha congrats guys we did it ;p Tapi markah tk banyak. Sorry weh aku spoil sorry sorry sorry. Lpas rehat semua stok sadai dlm kelas. Penat hahahaha. Petang malam tusyen. Benci weh dkt Faiz Amer Yil. Time lintas jalan besar diorg boleh tinggal aku and gelak kan aku kat hujung jalan. Pastu bukn nk tunggu aku lintas dlu. Tinggal je. Babi apa doh kalau Ajim mesti dah sanggup lintas balik pimpin aku :( Wa rindu Ajim. Ajim jarang buat jahat. Ajim jaga aku cm adik kot. Gentle. Amin? Rindu gila gak tapi dia tk rindu aku so yeap whatever. Dah ah benci ckp pasal ni. Tapi ckp gak hah bodoh. Tapi terasa ah dgn Faiz Yil Amer. Bukan aku nk suruh jaga aku cm Ajim buat tp agk agk ah weh dah ah mlm, jalan besar. Korg 3 jantan aku sorg perempuan. Agk agk ah en...


Khamis
Mimi ngangngang tu tak datang soooo duk dengan hana dgn nida ah en. Sebelum rehat memang aku lone ranger buat semua sorang sorang. Ali semak g duk sebelah aku so nida kena duk jauh sikit. Memang terpisah. Aku pun mls nk bergerak sbb sibuk tiru akaun acap. Satu klas khusyuk je buat sudoku. Otak laju boleh hm. Lepas rehat hm account. Ha sumpah aku selsema teruk gila. Tak fokus langsung time account. Memang soksek soksek je. Time maths perang ngan nik. Gila kuat nganjing sia dia ni. Dasar keling. Aku pnggil dia keling, dia nk gak tu panggil aku keling putih bagai. Gaduh pasal keling lah cloud9 lah pastu kalau aku annoying sikit mula ah 'takda cloud9'. Defaq mamat ni -.-t Memang tak buat weh kerja maths aku duk sebelah dia. Mcm bangang sikit perangainya hahaha. Time bi kiteorg nyanyi laguu happy birthday kat tchr. Sweet en? Sangat. Then sbelum balik tgkp gmbr dgn tchr. Yes kiteorg sweet kiteorg tahu hahaha.

Paling suka lah weh gmbr ni xoxoxo

Jumaat
Tak pergi sch. Petang ke Paradigm Mall dengan Cikgu Rean dgn Farah. Hahahaha rindunya zaman f3 ke f2 tah hahahha rindu gila babun sia! Rindu Ayien the most!! Dlu aku dgn Ayien keluar memang sweet habis weh. Geng segala mcm geng. Dari geng tak makan sayur(GTMS) sampai geng pakai kasut segala hahahahaha gila babi rindu Ayien :( Ayien yg reka GTMS ni tapi ahli dia dua org je aku dgn dia hahahh mcm sia :p So okay lah round Paradigm tu mcm org gila gak ah masing masing bukan ada duit pun. Beli hadiah dekat eya, tiara dgn elis je. Blablabla cikgu banyak cerita pasal kerja pasal spm semua. Haih Dinie tolong ah bawak sedar kau tu spm tahun ni!!!

Sabtu
Sampai sekolah 815. Hahahah biasa ah kena dgn Mr Chiu then kena gelak satu kelas perkara biasa. Cakap bangun lambat padahal everything was planned. Belajar addmaths je weh cerita dia. Lpas addmaths semua tk belajar. Semua org sibuk dgn phone termasuk yang skema skema tu. Okay agak bosan and agak menyesal dtg but something happened and yeay!! So happpeyy. Ada ah tkleh cerita huhu. Boleh tk bayang mcm mana bosannya aku sampai aku boleh duk lepak sekali dgn Amal tolong dia google jawapan ntuk Hangman yg dia main kat bb dia? Google guna phone Amer. Haahah weh aku dgn Amal mana nya tak pernah pernah ah nk lepak satu meja ke apa. Ni macam ngam je tlong cri jawapan segala. Taktahu ah asl tgok muka Amal teringat time dia kena denda nyanyi dear god depan kelas haritu kemain kena bahan 'weh asl nyanyi tutup mata' padahal sepet nak mampos hahahaha. Dah bosan tolong Amal, blah duk lepak meja belakang dengan dak dak yang aku tk pernah lepak jugak. The Skema Gang. Kacau Acap main game bhahaha then dia ajr cemana nk main game tu. Game kat phone Lan tau hahhaah ketua kelas yang paling skema tapi paling funny. Gentle lah doh aku lepak dgn dak skema. Hahaha halim lan ammar qayyum semua kot. Boleh lak masuk dgn dorg. Halim pun tetiba cm friendly. Semua Nida dgn Hana punya pasal tahu. Diorg main pou kat phone Faiz sampai lupa aku. Ignore aku gila gila. Faiz memang siot gila ah cerita dia!! Dari pagi sampai malam aku tk puas hati dgn dia. Nanti kau Faiz, aku tk hbis lgi lepas geram -.-  Balik tgkp gmbr dgn cikgu yg relif tu haha lol.

No comments:

Post a Comment