Buttons


Untung ahh mmbe nk hang rabu nie -.- Ye ahh untung gilaaaaaaa! HOW COULD YOU GUYS DO THIS TO ME?! It's not like I was jealous of you guys or anything. Outing without me, can't wait for me huhh? How cruel ): Pastu nanti aku balik, aku ajk hang confirm semua ckp duit dah 000000. Tggu kejap takkan tk boleh. Tggu lah aku balik -.- Lgipun bru je kan hang smlm?! Semua enjoy je takde aku. Heh cm buduh, tu tk pindah lagi nie -,- Fine lahhhhhhhhh fine fine -,-

Hehh okay tukar topik. Smlm kan pegi pantai. Otw nk pegi tu tetiba mama ckp 'myb yg nie tk boleh lg pindah, mama nk mintak yg buln 4 pulak. Kalau dpt buln 4, bulan 6 pindah. Yang nie besar kemungkinan boleh' . And I was like..... Speechless. Pindah tengah tengah tahun?!?! Eww what! Tolonglah, benda nie lah paling aku tk suka -.- Baik lah pindah buln 12 nie dri buln 6 tahun dpn. Gentle wehh aku tknk pindah tengah-2 bulan ;'| Sbb? Ntah, rasanya semua boleh pk sndiri kot. Dah mama ckp mcm tu, memg aku hrap gila dpt pindah buln nie lah kan. Lagi better dari buln 6 tahun dpn -___-

Btw, awakkk. Awak, jangan menggedik dgn saya boleh? Saya tak suka lah. Awak ingat perempuan suka lelaki gatal? Awk, saya tk suka cara awak. Sayang, muchuk and blahblah. Sikit pun saya tak cair awak. Saya menyampah. Bila saya tak layan sikit, awak mula keluar ayat !#@$#$ kan? Uhweyyy, please please -.- Mind your words dude. Btw yeah, saya single dan saya tidak perlukan mana mana lelaki. Seriously, saya bahagia mcm nie. Saya tenang , aman dan sebagainya. Saya tak bersedia untuk dilukai lagi ;')

No comments:

Post a Comment