Happy Eid 2

Hey yoo sup gaisee! Ahh im sorry, promised to share some raya pctures w you guys but I broke my promise. Been superbisii. Plus, sd card is being sucks. Sorry ~ So hm Jumaat lpas cuti sempena merdeka kn. Happy merdeka fr the 55th times guys! Hekhek. Ah got so meni openhouse la thiz weekend. Jumaat 5 rumah. Sabtu 4 rumah. Ahad 4 rumah. Ahah buncitt sudah perut gua! But alhamdulillah everything went well.

Jumaat.

Went to mira's house first. Ok lah, kiteorg first dtg. Btw hari jumaat saya pakai kelabu hitam putih -.- Ha mcm mana tu, hahaha. Tahun lepas , time first raya dgn member member pakai baju tu jugak. Tahun ni pun sama ugh. Nk pakai merah putih actually tapi farah gedik nak pakai merah --' Uhm kiteorg satu geng buat rules tk boleh ada baju warna sama kalau tak jgn masuk gmbr ramai ramai hahaha. Lol. Mimi tu actually she supposed to wear yellow but asdfghjkl she wore grey yeah same like me, damn ya mimot! --' Uhm okay then rumah hana!! :) Omg, first time in my entire life oke, I makan nata de coco hahaha. Yes, first time. Tak suka senanye. Tapi kak ngah hana buat sedap sgt sgt! :3 Lpas rumah hana, rumah elis. Haa kat sini ah perjumpaan ramai ramai wanita f4 smk seri gombak. Haha and cha ada :') I miss her uhuks. Yelah dah asrama kan sekarg. Ohyea Ty pun ada. Ehm aha agk lama ah kt rumah Elis. Then rumah Babe :3 Macam first time je babe buat openhouse sepanjang perkenalan kiteorg dgn dia hahaa. Last sekali rumah Zaty :) Malam, shera sibuk nak beraya dkt rumah haha oke lah dia dtg bawak dua org mmber kolej dia. Dia ckp nasi impit mama buat pedas hahaha padan ;p Time dia dtg tu, hana dgn aina pun ada. Dua ni saja sibuk melepak menggedik haha.

Sabtu.

Nazrul's house! ;) Pergi dgn mira. Hm tetamu kedua. Haha sbb kenapa aku suka pergi rumah org awal ialah time tu tk ramai org so takda ah malu hahaha! Nazrul's mom still remember me oyeah! Maybe dah lain sbb tahun ni dtg bertudung haha tah loolol. Mak dia pun minat novel :O Katanya nk pinjam amik la hahaha. Puding roti dia yummeh !! Sedap woo. Mira buat muka tak malu dua kali tambah -.- Lol aku segan ah jugak senanye. Takut org lain tk sempat rasa haha :p Pas rumah Narul, follow mama pergi selayang. Rumah member dia. Haa ni puding diraja dia pulak. Sedap weh :O Haih yg ni aku tk segan nk tambah sebab puding dia banyak :p Lpas tu, balik ke samudra balik. Pergi rumah member mama dekat lorong rumah shera tu ha. Tsk tsk, aku tk pernah tahu mama ada member area Samudra, serious O.o Hm ok lah ada ayam merah lagi. 3-3 rumah harini ada ayam merah -.- Tapi takpa, my fav so telan je! :p Ok mlam pergi rumah Nekteh(mak sedare mama) pulak. Malam pakai shirt biasa je. Gila kau mlm baju kurung lg uu tk kuasa. Tok teh was soo nicee!! Dia selalu baik , tok teh saya handsome tahu? Gaji dah la asyuk gila bak ang uu nak cari suami pakej mcm dia nnti! :p Ehek dia muda lagi okay, manada cucu lagi. Anak paling besar pun 27 baru :p Mama ckp dia anak sedare yg tok teh paling syg -.- Boo mama boo. Kalau camtu aku cucu sedare pling syg lah kot en.. Haha wtv.

Ahad.

Rumah shera. Sarapan. Hahahah. Happy birthday hisyam! Enjoy yr sweet 16, lol. Cake sedap btw, haha. Asyraf si adik hisyam tu ingt aku lg weh. Hahaha terharu. Eh eh ada pulak. Haha btw senanye aku suka gila aw dkt dia ni sbb comel hahah lololol. Tapi dia ganas oh. Selamba badak panggil aku mok hahah nasib baik comel :p Okbye. Lpas rumah Shera, rumah KakMia. Then rumah jiran aku jp dgn mama. Omg dessert dia sedap gilaaa and banyak gila. Dah la semua buat sndiri. Salute! Lpas tu lepak rumah Mimi jap sampai pkul berapa tah. Rumah veed pulak. Haha kat rumah Veed aku tk makan. Lol. Haha then mlm aku tk ingt aku buat apa lololol.

Hari ni dah Khamis esok Jumaat. Hari ni tak pergi sch -__- Lol okay boring. Sabtu sch ganti. Hahah nahh I dont think im going to sch this saturday -.- Taktahu ah kalau mama paksa ke apa sbb hrini tk pergi sch zzz. Bye!

No comments:

Post a Comment