Happy Eid 3

Ini sebenarnya gambar gambar untuk entry ni :

1ST SYAWAL.


Family mama tak ramai, 4 beradik je ^^

Nenek & atok with their grandchildren. (mls nak masuk sbb paling tua)

Chamok is holding my camera lens cover.

Find me!

The makanans.

2nd raya without abah :'))))

Well thats me hahaha.

Sorg dengan tab, sorg dgn ipad , sorg lg camera haha.

2ND SYAWAL.


Mom, afi & amir :*

Me & cousins.

Me with Jo & Alin.

Me w Anis jet hnsem. Lol

W chamokk gedik --'

My phone & duit rayassss. Keching keching :p

3RD SYAWAL.


Ayam, udang & sotong ;O

Kids nowadays.. Ipad & ps2 permainan wajib.

Our hero hahahaha.

Nampak tk peluh peluh tu? I penat youknow -oo-

Makan makan.

Our phone, hotdog & lens cover hahahaa lol.

4TH SYAWAL.


Me.

Sewel me.

6TH SYAWAL.


Nk balik Keyyel sweet keyelll.

7TH SYAWAL.


The end, thanks for the view! :*

No comments:

Post a Comment