The Memory

Heyaa sup guys! Hehe rindu sgt dekat awak meh Mrs Clown *hugs. Banyak sangat tau benda nk cerita tpi lupa lupa dan lupa -,- Oh lately ni busy gila ah buat kerja akaun :( Dah 3 hari berturut tk tidur petg but hari ni dapat! Ahh puas gila wa cakap lu der. Malam pun pkul 1 baru tidur. Dah la petang tk tidur, mlm tidur lmbt pulak. Energy memang toksah cakap ah, lembik gila wok.

Pasal sch? Haha dua hari berturut kena dgn cikgu cikgu! Bukan aku ah. Kelas. Time bm kena bebel hbis setengah jam. Antara ayat cikgu 'kenapa kelas awk makin teruk?' 'Kelas akaun ni klas harapan sebenarnya, awk amik addmath. Tpi skrg 4E tiap tahun makin teruk perangainya'. 'Tak hormat cikgu'. Haha actually aku tk terasa pun sbb perangai aku baik. *Silamuntah. Then hrini pulak. Cikgu akaun ckp kiteorg makin tk reti hormat semua T.T Ahaha tk terasa jugak. Cikgu Bi. Haa ni seronok. Dia ckp ada cikgu puji kelas kiteorg. Kelas kiteorg dh boleh menerima pekejadah tah. Haha pendek kata dia puji lah. Yg ni terasa sbb dia puji en ahhaha lol. Then waktu sc kena marah gak -.- Tah kenapa tah semua cikgu ni, PMS agaknya... Ok tutup hal cikgu. Ini bukn kutuk eh! Ini cerita je.

11/9/2012

Sorry for the late wish.. Wish kt sini & twitter. Tkda kekuatan nk mention kau :'( I miss you weh :'< Happy belated birthday ex-sweetie ex-bestfriend ex-brother and blabla. Ya Allah dude, aku rindu kau sangat sangat sangat. Haritu jumpa Ajim kecik dkt rumah Narul, Ajim ckp kau pindah Putrajaya :') Aku mention kau kat twitter kau tk rply.. Nice one weh! Aku tahu kau dah lupa aku tpi aku tk pernah lupa kau T,T Membe membe semua ckp kau dah sombong bgai, aku buat tk endah je --' Aku ye kan je diorg ckp tpi tk pernah nk kesah sgt. Sbb aku still bharap one day nti kita rapat balik :') Allah mendengar doa hamba-Nya kan? :'D InsyaAllah one day...

http://heymrsclown.blogspot.com/2010/09/oyy-hhaa-kau-engat-tk-first-tyme-kite.html

Lol read this. Damn rempitzzz but I dont even care babe -.- Dah kata zaman f2 ofkozes lah rempit. Hahakk -.- Broken english doh hahah sorrry. Weh, sweet kan kita dlu? Kau ingt tk? :'( Kau slalu turunkan tudung aku , then mesti aku tiup bg tegak balik ahha. Kau pernh bg choki choki sbb aku kalau boleh stiap hari mkn choki-choki. Time baru balik thaqwa, aku kt jantas sorg sorg kau dtg amik aku. Padahal kau dah smpi rumah. Rumah kau dgn jantas sch dh la jauh haha :') Yelah dlu mana ada motor motor ni. Aku suka sgt tarik tie kau tapi sekalipun kau tk pernah marah weh gentle ah aku ingt semua. Laki lain bila aku tarik tie semua stok nk maki aku je. Macam susah sgt jea nk ikat tie tu -,-

K dah habis hbis! Malas nk ingat satu satu.. Sakit sangat hati ni ingat dia, rindu weh rindu >< Tahun lpas still wish bday dia tahun ni? *krikkrik* Ok hbis. Meh nk cita pasal Tom pulak hahaha. Lama gila tk tweet pasal dia. Aku rasa ramai tertanya-2 aku minat dia lg tak. Jawapannya.. Of course ah. Haha tk boleh tk minat dia tktahu kenapa :') Eventho dia slalu sgt tk dtg sch tpi hati ni tetap ada dia ( ok ni tkleh bla) Smlm time buat peka en, nmpk mulut dia terkumat kamit mengucap rasa mcm omg tenang gilaaa hati sejuk gila hatiku. Macam bodoh en? Semua ckp 'Lah mmg lah dia tahu tkkan tktahu kot'. Masalahnya skrg tgok dia tu mcm tktahu agama lgsg doh. Sorry to say tpi mmg betul, dia pun ngaku.. Yelah dia kan !#$%. K tkleh mention pebenda sbb takut budak kelas baca then terus detect siapakah dia -,-

Hari ni kacau kacau dia dgn mimi & hana. Hahaha! Sebenarnya bukn kacau apa pun. Just usha usha je. Jpg dia paling muka then kluar kelas. Lol -.- Pemalu sgt dh ni. Then kiteorg aim satu org then buat dialog dari jauh hahaha mimi ah tukang buat dialog, bodoh gilaa ckp lu! Penat sia gelak harini. Hahah kalau nida ada lagi kecoh kot tpi dia tk tang zz.

No comments:

Post a Comment